پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6989
-
الف
+

واکنش تهیه‌کننده «گاندو» به حاشیه‌های این سریال

مجتبی امینی به حاشیه‌های مطرح شده پیرامون مجموعه تلویزیونی پُر مخاطب «گاندو» پاسخ داد.

پخش قسمت‌های ابتدایی مجموعه تلویزیونی «گاندو» از سیمای ملی با حاشیه‌هایی همراه شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی سریال «گاندو»، طی شب‌های گذشته چند قسمت نخست سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی روی آنتن رفته که بازخوردهای مختلفی را در پی داشته است.

مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «گاندو» در باره حاشیه‌های پیرامون این مجموعه گفت: «وقتی سریال جدیدی پخش خود را از رسانه ملی آغاز می‌کند واکنش‌های مختلفی به همراه دارد ولی کاش کارشناسی شده برخورد شود. قسمت اول سریال و متوقف کردن پرواز برای جلوگیری از خروج آقازاده با پول بیت‌المال از کشور بر اساس پرونده واقعی نوشته و به آن پرداخته شد. در سکانس هواپیما، پرواز خارجی و مسافران داخل پرواز هم خارجی بودند و ملیت ایرانی نداشتند پس با حجاب عرف خود در این صحنه حضور داشتند تا ما به صورت کاملا واقعی سکانس را به تصویر بکشیم.

وی در انتها افزود: «سریال «گاندو» سعی کرده  با حفظ روحیه انقلابی تمام واقعیت‌ها را نشان دهد و مطالبات مردمی و مفاسد اقتصادی را براساس مستندات  واقعی به تصویر بکشد و ممکن است هرگونه واکنشی را به همراه داشته باشد. از همه رسانه‌ها و ‌مردم سپاسگزاریم که بازخوردهای مثبت خود را نسبت به قسمت اول با ما مطرح کرده و امیدوارم تا انتها با ما همراه باشند.»

داستان سریال «گاندو» به قلم آرش قادری به نگارش درآمده است. این سریال به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

«گاندو» اسم یک گونه تمساح پوزه کوتاه است که در جنوب شرقی آسیا (ایران، هندوستان، پاکستان و …) دیده می‌شود. علت نام‌گذاری این سریال به نام «گاندو» این است که تنها سرنخ پرونده امنیتی مذکور، تمساح یک جاسوس زن است. این تمساح سرنخ پیگیری پرونده شده و نهایتاً باعث رسیدن ماموران به جیسون رضاییان می‌شود.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، صالح آقا میرزای، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهان‌زاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر